Ako sa dostalo Gymnázium Nováky na wikipédiu

Piatok 30.október 2009, pohodový deň. Príjemné chvíle nad šálkou horúcej čokolády v spoločnosti ešte príjemnejších ľudí sa neúprosne stávajú minulosťou, kilometre na tachometri pribúdajú a lúče predných svetlometrov odhodlane krájajú čím ďalej tým viac hustnúce šero jesenného podvečera. Áno, tých sto kilometrov z Nového Mesta nad Váhom mi za volantom ubieha celkom rýchlo. Kdesi za Trenčínom tiché tóny hudby z autorádia preruší vytrvalé pripomínanie sms-ky mojím pracovným mobilom. Piatok navečer? Ktože ma to potrebuje a ešte k tomu cez jesenné prázdniny. Aby toľko nepapuľoval spolucestujúca otvára správu a číta: "Dobry den, zariadenie z projektu Informatika bude dodane 4.11. SMS avizo dostanete v dany den…. ". Wow. Môj dataprojektor, môj notebook, môj kuriér ma konečne v nadchádzajúcom týždni nájde. Usmievam sa. V nasledujúci deň už vlastne pre mňa vôbec nebude nepríjemné sadnúť za internet, vyhľadať ďalšiu úlohu v projekte Informatika a trošku popracovať. Tentoraz to je úloha W4, Wikipédia. Registrácia veľmi jednoduchá a rýchla, založenie nového článku tiež a zverejnenie tých pár faktografických údajov o našom gymnáziu mi naozaj problém nemôže spôsobiť. Samozrejme, veď po toľkých rokoch spravovania školského webu… Ak teda ešte neviete, že na Hornej Nitre v Novákoch máme gymnázium, skúste vyhľadať na wikipédii heslo: Gymnázium Nováky.   
 
This entry was posted in Nezaradené. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár